Friday, January 13, 2012

Tak study

Assalamualaikum

aku sihat 
tapi aku tak study..

to 
wana 
jaga diri baik-baik
jangan sakit-sakit
heppy-heppy

sembang gan feeza and dayah yang bertandang ke rumah
makan
pastu sembang masa depan
hari ni second day exam
paper Fiqh Muamalat 2
kul 9 pagi tadi
tinggal lagi 3 paper
balik makan sambil layan cerita doremon
information baru 
aku dah dapat tempat untuk LI
kat Pendang
tempat yang mula-mulanya aku tak mau
last-last mohon gak
yang aku tak mau la yang nak ambik aku
pasni naik motor la aku pergi tempat praktikal

tinggal lagi beberapa hari je
 aku akan menginap kat Nilai ni
pastu dah jarang-jarang balik sini
cuma time tuk present report LI
and grad je
aku tak tau la macam mana rasanya nanti
time belajar and time bekerja
dah la memasing jauh je
nak jumpa pun tak selalu
tapi aku akan pastikan time korang bertunang or nikah or kenduri aku ada
aku must be there to share the changes moment in your life
especially magnificent_6

jangan sedih-sedih 
sebab kita berpisah and bertemu kerana Allah
moga ada kebaikan dan hikmah disebalik perhubungan kita







smile sokmo

No comments:

Post a Comment