Thursday, January 19, 2012

Blur

Assalamualaikum

malam gelap
lagu adira and hafiz berkumandang
kipas berpusing ligat

satu paper dah habis
underwriting
lusa lak satu paper lagi
tadqiq or audid
last paper

tadi ada kelas ulangkaji tadqiq
dengan en. ahmad
"dayah apa nama penuh en. ahmad ni?"
dayah selak-selak note dia
"en. ahmad bin zainal abidin"
"tu je ke namanya?" 
simple la
first time belajar gan dia
sebelum ni ada dia masuk kuliah
tapi aku ponteng sebab terpaksa siapkan assigment 
dari malam ke petang buat assigment tu
bila dia mula kelas...
poppopopop..
laju je 
bahasa ibunda lain ni bahasa orang puteh
mau kelam kabut aku menyalin..
last-last
aku blur
blur
blur je
sedih..takut..risau.."apa ni?"..aku macam tak tau apa-apa
orang lain bila en ahmad tanya semua leh jawab
aku..
aaaa..aaa..aaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
sedihnya

tapi sekarang aku dah ok
dah dapat note
leh la baca esok



dah lama habis
lagu adira dan hafiz 




smile sokmo

No comments:

Post a Comment