Thursday, January 5, 2012

Peperiksaan

Assalamualaikum

aku still sihat kat bumi Nilai ni
bakal memulakan minggu peperiksaan on 11/1/2012 ni
first paper bagi aku
sedangkan ada budak-budak lain yang dah paper ke 3 ke 4 kot
lima paper last date on 20/1/2012
and tak tahu lagi macam mana nak balik
pasal ni last sem aku kat sini
and aku kena angkut balik segala barang-barang aku ke Kedah
mau penuh bas dengan barang aku je
heheh..
nak suruh orang ambik pun takda orang yang nak dusuruh
masing-masing ada kerja
last-last kena tumpangkan segala barang tu kat rumah sedara dulu kot  
tak kisah la
pasni jarang la aku balik Nilai
ye la dah nak buat praktikal
tempat belum tentu lagi
sampai hari ni aku still mencari
pening kepala pikir mana nak prak..
but my mak nak sangat-sangat anak dia yang sorang ni buat prak kat Pendang
senang tak gadoh nak sewa rumah katanya
Insyaallah dapat kot mak
apa-apa pun i'm still trying the best in anything i do
smile sokmo should do
friends beside is dabidabedo..



smile sokmo

No comments:

Post a Comment